teisipäev, 22. august 2017

Kokkuvõte suvest

Oi kui ammu ma ei ole siia blogisse kirjutanud ja pilte postitanud! Aga see ei tähenda, et ma vahepeal käsitööga poleks tegelenud. Olen nokitsenud palju ning mul on alati midagi varrastel, mida õhtuti kodus diivanil aretada.
Minu suurim töö sellel aastal oli kindlasti kootud valge mantel, mille tegemine võttis mul julgelt pool aastat aega. Seda küll vahelduva eduga. Alustasin kudumist novembris, kui selja osa ning esimene hõlm olid valmis, oli käes juba jaanuar ning tundsin, et mul on sellest tööst küllastus ning peitsin kampsuni käsitöökorvi põhja. Selle aja sees heegeldasin valmis hoopis paar vaipa (ahjaa, nendest peaksin ka pildid siia blogisse lisama). Kui käes oli aprill siis aga tundsin uut tuhinat ning alustasin mantli kudumist uuesti, ametlikult sai töö valmis juuli alguses. SUUR töö sai tehtud.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar